Torsten Tomczak - Böcker

Visar alla böcker från författaren Torsten Tomczak.
17 produkter
Johanna Gollnhofer, Reto Hofstetter, Torsten Tomczak - Elgar Encyclopedia of Consumer Behavior, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2024

4 379 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Torsten Tomczak, Torsten Günther Tomczak Haedrich - Situative Marketingstrategien, Inbunden

Inbunden, Tyska, 1989

2 119 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Sven Reinecke, Torsten Tomczak - Handbuch Marketingcontrolling, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2006

2 949 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Torsten Tomczak, Wibke Heidig - Revenue Management aus der Kundenperspektive, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2014

759 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Sven Henkel, Torsten Tomczak, Stefanie Henkel, Christian Hauner - Mobilität aus Kundensicht, Häftad

Häftad, Tyska, 2015

539 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Torsten Tomczak, Sven Reinecke, Alfred Kuss - Strategic Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2017

659 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Franz-Rudolf Esch, Torsten Tomczak, Joachim Kernstock, Tobias Langner, Jörn Redler - Corporate Brand Management, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2019

1 219 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Christian Belz, Marcus Schögel, Torsten Tomczak - Innovation Driven Marketing, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2007

1 159 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Torsten Tomczak, Franz-Rudolf Esch, Joachim Kernstock, Andreas Herrmann - Behavioral Branding, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2011

1 229 kr

Skickas inom 7-10 vardagar