Christian Belz - Böcker
Häftad, Engelska
369 kr
Häftad, Engelska
369 kr
Marketing Review St. Gallen - Jahrgang 2008
Av Christian Belz, Thomas Bieger, Andreas Herrmann, Sven Reinecke, Thomas Rudolph, Marcus Schögel, Torsten Tomczak
Inbunden, Tyska, 2013
1 359 kr
Marketing Review St. Gallen - Jahrgang 2009
Av Christian Belz, Thomas Bieger, Andreas Herrmann, Sven Reinecke, Thomas Rudolph, Marcus Schögel, Torsten Tomczak
Inbunden, Tyska, 2013
1 359 kr
Marketing Review St. Gallen - Jahrgang 2010
Av Christian Belz, Thomas Bieger, Andreas Herrmann, Sven Reinecke, Thomas Rudolph, Marcus Schögel, Torsten Tomczak
Inbunden, Tyska, 2013
1 359 kr
Marketing Review St. Gallen - Jahrgang 2011
Av Christian Belz, Thomas Bieger, Andreas Herrmann, Sven Reinecke, Thomas Rudolph, Marcus Schögel, Torsten Tomczak
Inbunden, Tyska, 2013
1 359 kr
Marketing Review St. Gallen - Jahrgang 2012
Av Christian Belz, Thomas Bieger, Andreas Herrmann, Sven Reinecke, Thomas Rudolph, Marcus Schögel, Torsten Tomczak, Dirk Zupancic
Inbunden, Tyska, 2013
1 359 kr
Marketing Review St. Gallen - Jahrgang 2013
Av Christian Belz, Thomas Bieger, Andreas Herrmann, Sven Reinecke, Thomas Rudolph, Marcus Schögel, Torsten Tomczak, Dirk Zupancic
Inbunden, Tyska, 2014
1 359 kr
Marketing Review St. Gallen - Jahrgang 2014
Av Christian Belz, Thomas Bieger, Andreas Herrmann, Sven Reinecke, Thomas Rudolph, Christian Schmitz, Marcus Schögel, Torsten Tomczak, Dirk Zupancic
Inbunden, Tyska, 2015
1 349 kr
Marketing Review St. Gallen - Jahrgang 2015
Av Christian Belz, Thomas Bieger, Andreas Herrmann, Sven Reinecke, Thomas Rudolph, Christian Schmitz, Marcus Schögel, Torsten Tomczak, Dirk Zupancic
Inbunden, Tyska, 2016
1 359 kr
Inbunden, Tyska, 2021
819 kr
Inbunden, Tyska, 2006
959 kr
Inbunden, Tyska, 2007
1 169 kr
Interaktives Marketing
Av Christian Belz, Marcus Schögel, Oliver Arndt, Verena Walter, Marcus Schogel
Inbunden, Tyska, 2008
1 239 kr
Inbunden, Tyska, 2010
899 kr
Inbunden, Tyska, 2012
1 359 kr