bokomslag Advances in Advertising Research (Vol. XII)
Samhälle & debatt

Advances in Advertising Research (Vol. XII)

Alexandra Vignolles Martin K J Waiguny

Inbunden

2769:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

Andra format:

  • 366 sidor
  • 2023
This volume is a compilation of research presented at the 19th International Conference in Advertising (ICORIA), held in Bordeaux (France) in June 2021. Renowned scholars from around the globe share their knowledge and contribute to state-of-the-art research on advertising research. This volume is intended to academic, professional and student readership.
  • Författare: Alexandra Vignolles, Martin K J Waiguny
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9783658404284
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 366
  • Utgivningsdatum: 2023-04-11
  • Förlag: Springer Gabler