Sylvia M. Chan-Olmsted - Böcker

Visar alla böcker från författaren Sylvia M. Chan-Olmsted.
6 produkter
Sylvia M. Chan-Olmsted - Competitive Strategy for Media Firms, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2005

2 629 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Sylvia M. Chan-Olmsted - Competitive Strategy for Media Firms, Häftad

Häftad, Engelska, 2006

719 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Sylvia M. Chan-Olmsted - Traditional Media and the Internet, Häftad

Häftad, Engelska, 2004

559 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Sylvia M. Chan-Olmsted - Traditional Media and the Internet, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2017

2 289 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Gabriele Siegert, Kati Förster, Sylvia M. Chan-Olmsted, Mart Ots - Handbook of Media Branding, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2015

2 109 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Gabriele Siegert, Kati Förster, Sylvia M. Chan-Olmsted, Mart Ots, Kati Forster - Handbook of Media Branding, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

2 109 kr

Skickas inom 10-15 vardagar