Gabriele Siegert - Böcker

Visar alla böcker från författaren Gabriele Siegert.
6 produkter
Gabriele Siegert, M. Bjørn Rimscha, Stephanie Grubenmann - Commercial Communication in the Digital Age, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2017

2 209 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Gabriele Siegert, Kati Förster, Sylvia M. Chan-Olmsted, Mart Ots - Handbook of Media Branding, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2015

2 109 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Gabriele Siegert, Kati Förster, Sylvia M. Chan-Olmsted, Mart Ots - Handbook of Media Branding, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

2 109 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Gabriele Siegert, Werner Wirth, Patrick Weber, Juliane A. Lischka - Handbuch Werbeforschung, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2015

1 629 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Gabriele Siegert, Dieter Brecheis - Werbung in der Medien- und Informationsgesellschaft, Häftad

Häftad, Tyska, 2024

559 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
M. Bjørn von Rimscha, Gianna Ehrlich, Gabriele Siegert, M. Bjørn Von Rimscha, M. Bjørn von Rimscha - Medienökonomie, Häftad

Häftad, Tyska, 2025

679 kr

Skickas inom 7-10 vardagar