Peter Kenning - Böcker

Visar alla böcker från författaren Peter Kenning.
10 produkter
Dieter Ahlert, Peter Kenning, Dirk Schneider - Markenmanagement im Handel, Häftad

Häftad, Tyska, 2012

759 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Heribert Meffert, Peter Kenning, Manfred Kirchgeorg - Sustainable Marketing Management, Häftad

Häftad, Tyska, 2015

889 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Peter Kenning, Andreas Oehler, Lucia A. Reisch - Verbraucherwissenschaften, Häftad

Häftad, Tyska, 2021

939 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
  • Nyhet
Heribert Meffert, Peter Kenning, Manfred Kirchgeorg - Sustainable Marketing Management, Häftad

Häftad, Tyska, 2026

1 239 kr

Kommande
Anja Achtziger, Peter Kenning - Verbraucherresilienz: Risikofaktoren, Vulnerabilitaten Und Interventionen, Häftad

Häftad, Tyska

509 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Peter Kenning - Customer Trust Management, Häftad

Häftad, Tyska, 2003

1 029 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Hendrik Schröder, Rainer Olbrich, Peter Kenning, Heiner Evanschitzky - Distribution und Handel in Theorie und Praxis, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2009

1 639 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Stephan Zelewski, Dieter Ahlert, Peter Kenning, Reinhard Schütte - Wissensmanagement in Dienstleistungsnetzwerken, Häftad

Häftad, Tyska, 2005

969 kr

Skickas inom 7-10 vardagar