Rainer Olbrich - Böcker

Visar alla böcker från författaren Rainer Olbrich.
8 produkter
Dieter Ahlert, Jörg Becker, Rainer Olbrich, Reinhard Schütte - Informationssysteme für das Handelsmanagement, Inbunden

Inbunden, Tyska, 1998

1 449 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Rainer Olbrich, Dirk Battenfeld, Carl-Christian Buhr - Marktforschung, Häftad

Häftad, Tyska, 2012

459 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Rainer Olbrich, Dirk Battenfeld - Preispolitik, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2014

829 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Dieter Ahlert, Jörg Becker, Rainer Olbrich, Reinhard Schütte - Informationssysteme für das Handelsmanagement, Häftad

Häftad, Tyska, 2011

829 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Rainer Olbrich - Marketing, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2022

689 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Rainer Olbrich, Carsten D. Schultz, Christian Holsing - Electronic Commerce und Digital Marketing, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2025

789 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Hendrik Schröder, Rainer Olbrich, Peter Kenning, Heiner Evanschitzky - Distribution und Handel in Theorie und Praxis, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2009

1 639 kr

Skickas inom 7-10 vardagar