Klaus-Peter Wiedmann - Böcker

Visar alla böcker från författaren Klaus-Peter Wiedmann.
9 produkter
Klaus-Peter Wiedmann, Wolfgang Fritz, Bodo Abel - Management mit Vision und Verantwortung, Häftad

Häftad, Tyska, 2012

1 349 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Klaus-Peter Wiedmann, Carsten Heckemüller, Carsten Heckemuller - Ganzheitliches Corporate Finance Management, Häftad

Häftad, Tyska, 2012

959 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Klaus-Peter Wiedmann, Holger Buxel, Tobias Frenzel, Gianfranco Walsh - Konsumentenverhalten im Internet, Häftad

Häftad, Tyska, 2004

1 159 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Klaus-Peter Wiedmann, Frank Buckler - Neuronale Netze im Marketing-Management, Häftad

Häftad, Tyska, 2003

749 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs - Luxury Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

1 239 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Klaus-Peter Wiedmann - Fundierung Des Marketing, Häftad

Häftad, Tyska, 2004

1 089 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Udo Wagner, Klaus-Peter Wiedmann, Dietrich von der Oelsnitz, Dietrich von der Oelsnitz - Das Internet der Zukunft, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2011

959 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Klaus-Peter Wiedmann, Nadine Hennigs - Luxury Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2012

1 739 kr

Skickas inom 10-15 vardagar