Klaus D. Wilde - Böcker

Visar alla böcker från författaren Klaus D. Wilde.
6 produkter
Hajo Hippner, Melanie Merzenich, Klaus D. Wilde, Wolfgang Bibel - Handbuch Web Mining im Marketing, Häftad

Häftad, Tyska, 2012

1 069 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Hajo Hippner, Klaus D. Wilde - IT-Systeme im CRM, Häftad

Häftad, Tyska, 2004

829 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Hajo Hippner, Klaus D. Wilde - Management von CRM-Projekten, Häftad

Häftad, Tyska, 2004

829 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Johannes M Ruhland, Klaus D Wilde, Johannes M. Ruhland, Klaus D. Wilde - Quantitative Betriebswirtschaftslehre in Der PRAXIS, Inbunden

Inbunden, Tyska, 1994

1 499 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Hajo Hippner, Matthias Meyer, Klaus D. Wilde - Computer Based Marketing, Häftad

Häftad, Tyska, 2014

669 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Hajo Hippner, Beate Hubrich, Klaus D. Wilde - Grundlagen des CRM, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2011

2 039 kr

Skickas inom 7-10 vardagar