Gianfranco Walsh - Böcker

Visar alla böcker från författaren Gianfranco Walsh.
7 produkter
Klaus-Peter Wiedmann, Holger Buxel, Tobias Frenzel, Gianfranco Walsh - Konsumentenverhalten im Internet, Häftad

Häftad, Tyska, 2004

1 169 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Gianfranco Walsh, Berthold H. Hass, Thomas Kilian - Web 2.0, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2010

1 129 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Gianfranco Walsh, Alexander Deseniss, Thomas Kilian - Marketing, Häftad

Häftad, Tyska, 2019

389 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Gianfranco Walsh, David B. Dose, Christopher Funke - Marketingübungsbuch, Häftad

Häftad, Tyska, 2022

349 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Gianfranco Walsh - Konsumentenverwirrtheit ALS Marketingherausforderung, Häftad

Häftad, Tyska, 2002

959 kr

Skickas inom 7-10 vardagar