Douglas Brownlie - Böcker

Visar alla böcker från författaren Douglas Brownlie.
8 produkter
Douglas Brownlie, Paul Hewer, Mark Tadajewski - Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2013

1 659 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Mark Tadajewski, Douglas Brownlie - Critical Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2008

139 kr

Skickas torsdag 9/10
Mark Tadajewski, Douglas Brownlie - Critical Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2008

1 089 kr

Skickas inom 11-20 vardagar
Douglas Brownlie, Michael Saren, Robin Wensley, Richard Whittington - Rethinking Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 1998

2 779 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Douglas Brownlie, Michael Saren, Robin Wensley, Richard Whittington - Rethinking Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 1999

1 159 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Douglas Brownlie, Paul Hewer, Mark Tadajewski - Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2024

759 kr

Skickas inom 7-10 vardagar