Douglas Brownlie - Böcker

Visar alla böcker från författaren Douglas Brownlie.
8 produkter
Douglas Brownlie, Paul Hewer, Mark Tadajewski - Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2013

1 599 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Mark Tadajewski, Douglas Brownlie - Critical Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2008

139 kr

Skickas måndag 24/11
Mark Tadajewski, Douglas Brownlie - Critical Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2008

999 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Douglas Brownlie, Michael Saren, Robin Wensley, Richard Whittington - Rethinking Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 1998

2 709 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Douglas Brownlie, Michael Saren, Robin Wensley, Richard Whittington - Rethinking Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 1999

1 129 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Douglas Brownlie, Paul Hewer, Mark Tadajewski - Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2024

729 kr

Skickas inom 10-15 vardagar