Hoppa till sidans huvudinnehåll

Guerrilla Marketing Field Battle Guide

Häftad, Engelska, 2012

Av Jay Conrad Levinson, Jeannie Levinson, Jay Levinson

199 kr

Beställningsvara. Skickas inom 11-20 vardagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249 kr.

Build marketing momentum, outsmart your competitors, and win the long-term war for mindshare and sales in 30 maneuvers--all inside, battle-tested, and ready to employ. The Father of Guerrilla Marketing, Jay Conrad Levinson, and Jeannie Levinson, President of Guerrilla Marketing International, deliver a no-nonsense, take-no-prisoners plan to producing immediate marketing results without consuming your cash or wasting your time. From delivering a powerhouse elevator pitch to mastering media, each maneuver is a marketing mission accomplished.

Produktinformation

  • Utgivningsdatum2012-12-16
  • Mått132 x 180 x 15 mm
  • Vikt204 g
  • FormatHäftad
  • SpråkEngelska
  • Antal sidor192
  • FörlagMcGraw-Hill Education
  • ISBN9781599184531