bokomslag Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers
Samhälle & debatt

Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers

Jay Conrad Levinson Jeannie Levinson Jay Levinson

Pocket

279:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 276 sidor
  • 2008
How to get started with Guerrilla Marketing. This title enables readers to adopt the mindset of a guerrilla marketer in order to achieve better business results, at less cost, faster. It reveals dozens of low-cost strategies for getting new customers using time, energy and imagination.
  • Författare: Jay Conrad Levinson, Jeannie Levinson, Jay Levinson
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9781599181530
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 276
  • Utgivningsdatum: 2008-01-17
  • Förlag: Entrepreneur Press