Wolfgang Merkle - Böcker

Visar alla böcker från författaren Wolfgang Merkle.
6 produkter
Klaus Ambos-Spies, Benedikt Löwe, Wolfgang Merkle - Mathematical Theory and Computational Practice, Häftad

Häftad, Engelska, 2009

709 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Ralf T. Kreutzer, Wolfgang Merkle - Die neue Macht des Marketing, Häftad

Häftad, Tyska, 2013

749 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Ralf T. Kreutzer, Wolfgang Merkle - Ausgewählte Aspekte des Digital Branding, Häftad

Häftad, Tyska, 2015

209 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Wolfgang Merkle - Erfolgreich im stationären Einzelhandel, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2019

1 079 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Andreas Krämer, Regine Kalka, Wolfgang Merkle, Andreas Kramer - Stammkundenbindung versus Neukundengewinnung, Häftad

Häftad, Tyska, 2023

819 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Oliver Klein, Wolfgang Merkle - RETHINKING MARKETING, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2025

649 kr

Skickas inom 3-6 vardagar