U. Spiekermann - Böcker

Visar alla böcker från författaren U. Spiekermann.
5 produkter
H. Berghoff, U. Spiekermann, Hartmut Berghoff, Uwe Spiekermann - Decoding Modern Consumer Societies, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2011

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
H. Berghoff, P. Scranton, U. Spiekermann, Hartmut Berghoff, Uwe Spiekermann - Rise of Marketing and Market Research, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2012

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
H. Berghoff, U. Spiekermann - Decoding Modern Consumer Societies, Häftad

Häftad, Engelska, 2011

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
H. Berghoff, P. Scranton, U. Spiekermann - Rise of Marketing and Market Research, Häftad

Häftad, Engelska, 2012

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
G.U. Schönberger, U. Spiekermann, G. U. Schönberger - Die Zukunft der Ernährungswissenschaft, Häftad

Häftad, Tyska, 2013

959 kr

Skickas inom 7-10 vardagar