Thomas Könecke - Böcker

Visar alla böcker från författaren Thomas Könecke.
4 produkter
Stefanie Regier, Holger Schunk, Thomas Könecke - Marken und Medien, Häftad

Häftad, Tyska, 2015

879 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Thomas Könecke, Thomas Konecke - Das Modell der personenbezogenen Kommunikation und Rezeption, Häftad

Häftad, Tyska, 2017

799 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Christoph Kochhan, Thomas Könecke, Holger Schunk, Thomas Konecke - Marken und Start-ups, Häftad

Häftad, Tyska, 2019

619 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Holger Preuß, Frank Huber, Holger Schunk, Thomas Könecke, Thomas Konecke - Marken und Sport, Häftad

Häftad, Tyska, 2014

879 kr

Skickas inom 10-15 vardagar