Sharyn Rundle-Thiele - Böcker

Visar alla böcker från författaren Sharyn Rundle-Thiele.
7 produkter
Greg Elliott, Sharyn Rundle-Thiele, David Waller - Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2012

999 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Krzysztof Kubacki, Sharyn Rundle-Thiele - Formative Research in Social Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2016

1 889 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Timo Dietrich, Sharyn Rundle-Thiele, Krzysztof Kubacki - Segmentation in Social Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2016

2 029 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Krzysztof Kubacki, Sharyn Rundle-Thiele - Formative Research in Social Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2018

1 889 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Timo Dietrich, Sharyn Rundle-Thiele, Krzysztof Kubacki - Segmentation in Social Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2018

2 029 kr

Skickas inom 7-10 vardagar