Krzysztof Kubacki - Böcker

Visar alla böcker från författaren Krzysztof Kubacki.
12 produkter
Krzysztof Kubacki - Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2014

2 899 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Krzysztof Kubacki - Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

2 899 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Krzysztof Kubacki, Sharyn Rundle-Thiele - Formative Research in Social Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2016

1 899 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Timo Dietrich, Sharyn Rundle-Thiele, Krzysztof Kubacki - Segmentation in Social Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2016

2 039 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Krzysztof Kubacki, Sharyn Rundle-Thiele - Formative Research in Social Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2018

1 899 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Timo Dietrich, Sharyn Rundle-Thiele, Krzysztof Kubacki - Segmentation in Social Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2018

2 039 kr

Skickas inom 7-10 vardagar