Sara Rosengren - Böcker

Visar alla böcker från författaren Sara Rosengren.
10 produkter
Micael Dahlén, Fredrik Lange, Sara Rosengren - Optimal marknadskommunikation, Häftad

Häftad, 2017

979 kr

Skickas fredag 3/10
Paul Baines, Sara Rosengren, Paolo Antonetti - Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2022

869 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Sara Rosengren, Micael Dahlén, Shintaro Okazaki - Advances in Advertising Research (Vol. IV), Inbunden

Inbunden, Engelska, 2013

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Sara Rosengren, Micael Dahlén, Shintaro Okazaki - Advances in Advertising Research (Vol. IV), Häftad

Häftad, Engelska, 2015

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Enrique Bigne, Sara Rosengren - Advances in Advertising Research X, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2019

1 749 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Martin K.J. Waiguny, Sara Rosengren, Martin K. J. Waiguny - Advances in Advertising Research (Vol. XI), Inbunden

Inbunden, Engelska, 2021

2 169 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Martin K.J. Waiguny, Sara Rosengren, Martin K. J. Waiguny - Advances in Advertising Research (Vol. XI), Häftad

Häftad, Engelska, 2022

2 169 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Sara Rosengren, Henrik Sjödin - Reklam : förståelse och förnyelse, Häftad

Häftad, 2011

419 kr

Slutsåld