Peter S. H. Leeflang - Böcker

Visar alla böcker från författaren Peter S. H. Leeflang.
7 produkter
Peter S.H. Leeflang, Dick R. Wittink, Michel Wedel, Philippe A. Naert, Peter S. H. Leeflang - Building Models for Marketing Decisions, Häftad

Häftad, Engelska, 2000

5 629 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Peter S.H. Leeflang, Jaap E. Wieringa, Tammo H.A. Bijmolt, Koen H. Pauwels, Peter S. H. Leeflang, Tammo H. A. Bijmolt - Modeling Markets, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2014

2 169 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Peter S.H. Leeflang, Jaap E. Wieringa, Tammo H.A. Bijmolt, Koen H. Pauwels, Peter S. H. Leeflang - Modeling Markets, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

2 169 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Peter S. H. Leeflang, Jaap E. Wieringa, Tammo H.A Bijmolt, Koen H. Pauwels, Tammo H. A Bijmolt - Advanced Methods for Modeling Markets, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2017

4 929 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Peter S. H. Leeflang, Jaap E. Wieringa, Tammo H.A Bijmolt, Koen H. Pauwels, Tammo H. A Bijmolt - Advanced Methods for Modeling Markets, Häftad

Häftad, Engelska, 2018

4 929 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Philippe A. Naert, Peter S.H. Leeflang, Peter S. H. Leeflang - Building Implementable Marketing Models, Häftad

Häftad, Engelska, 1978

1 449 kr

Skickas inom 7-10 vardagar