Martin Eisend - Böcker

Visar alla böcker från författaren Martin Eisend.
16 produkter
Martin Eisend, Alfred Kuss - Research Methodology in Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2019

2 109 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Peeter Verlegh, Hilde Voorveld, Martin Eisend - Advances in Advertising Research (Vol. VI), Inbunden

Inbunden, Engelska, 2015

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Peeter Verlegh, Hilde Voorveld, Martin Eisend - Advances in Advertising Research (Vol. VI), Häftad

Häftad, Engelska, 2016

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
George Christodoulides, Anastasia Stathopoulou, Martin Eisend - Advances in Advertising Research (Vol. VII), Inbunden

Inbunden, Engelska, 2016

1 459 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Vesna Zabkar, Martin Eisend - Advances in Advertising Research VIII, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2017

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
George Christodoulides, Anastasia Stathopoulou, Martin Eisend - Advances in Advertising Research (Vol. VII), Häftad

Häftad, Engelska, 2018

1 459 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Vesna Zabkar, Martin Eisend - Advances in Advertising Research VIII, Häftad

Häftad, Engelska, 2018

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Verolien Cauberghe, Liselot Hudders, Martin Eisend - Advances in Advertising Research IX, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2018

1 369 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Verolien Cauberghe, Liselot Hudders, Martin Eisend - Advances in Advertising Research IX, Häftad

Häftad, Engelska, 2018

1 369 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Martin Eisend, Alfred Kuß - Grundlagen empirischer Forschung, Häftad

Häftad, Tyska, 2023

609 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Martin Eisend - Glaubwürdigkeit in Der Marketingkommunikation: Konzeption, Einflussfaktoren Und Wirkungspotenzial, Häftad

Häftad, Tyska, 2003

1 029 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Carsten Baumgarth, Martin Eisend, Heiner Evanschitzky - Empirische Mastertechniken, Häftad

Häftad, Tyska, 2009

1 229 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Tobias Langner, Shintaro Okazaki, Martin Eisend - Advances in Advertising Research (Vol. III), Inbunden

Inbunden, Engelska, 2012

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Tobias Langner, Shintaro Okazaki, Martin Eisend - Advances in Advertising Research (Vol. III), Häftad

Häftad, Engelska, 2014

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar