Marko Sarstedt - Böcker

Visar alla böcker från författaren Marko Sarstedt.
22 produkter
Marko Sarstedt, Manfred Schwaiger, Charles R. Taylor - Measurement and Research Methods in International Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2011

1 599 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Barry J. Babin, Marko Sarstedt - Great Facilitator, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2019

1 909 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Marko Sarstedt, Bernhard Wecke - Skalierung von KI im Marketing und die neue Rolle des CMO, Häftad

Häftad, Tyska, 2022

459 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Marko Sarstedt, Monika Imschloss, Susanne Adler - Multisensorisches Design von Verkaufsumgebungen, Häftad

Häftad, Tyska, 2022

459 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Marko Sarstedt, Monika Imschloss, Susanne Adler - Multisensory Design of Retail Environments, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2023

509 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Marko Sarstedt - Optimiertes Babymanagement, Häftad

Häftad, Tyska, 2024

419 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Marko Sarstedt, Monika Imschloss, Susanne Adler - Multisensory Design of Retail Environments, Häftad

Häftad, Engelska, 2024

469 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Marko Sarstedt, Monika Imschloss, Susanne Adler - Multisensorisches Design von Verkaufsumgebungen, Häftad

Häftad, Tyska, 2025

489 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Marko Sarstedt, Erik Mooi - Concise Guide to Market Research, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

879 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Marko Sarstedt, Erik Mooi - Concise Guide to Market Research, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2018

1 269 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Marko Sarstedt, Erik Mooi - Concise Guide to Market Research, Häftad

Häftad, Engelska, 2019

909 kr

Skickas fredag 7/11
Erik Mooi, Marko Sarstedt, Irma Mooi-Reci - Market Research, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2017

1 959 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Erik Mooi, Marko Sarstedt, Irma Mooi-Reci - Market Research, Häftad

Häftad, Engelska, 2018

1 409 kr

Skickas inom 10-15 vardagar