Leonard J. Parsons - Böcker

Visar alla böcker från författaren Leonard J. Parsons.
4 produkter
Douglas J. Dalrymple, Leonard J. Parsons - Basic Marketing Management, Häftad

Häftad, Engelska, 2000

2 529 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz - Market Response Models, Inbunden
Del 12 - International Series in Quantitative Marketing

Market Response Models

Av Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz

Inbunden, Engelska, 2001

4 009 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz - Market Response Models, Häftad
Del 12 - International Series in Quantitative Marketing

Market Response Models

Av Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz

Häftad, Engelska, 2003

4 639 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz - Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis, Häftad

Häftad, Engelska, 2011

1 879 kr

Skickas inom 7-10 vardagar