Dominique M. Hanssens - Böcker

Visar alla böcker från författaren Dominique M. Hanssens.
6 produkter
Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz - Market Response Models, Inbunden
Del 12 - International Series in Quantitative Marketing

Market Response Models

Av Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz

Inbunden, Engelska, 2001

4 059 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz - Market Response Models, Häftad
Del 12 - International Series in Quantitative Marketing

Market Response Models

Av Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz

Häftad, Engelska, 2003

4 689 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Natalie Mizik, Dominique M. Hanssens - Handbook of Marketing Analytics, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2018

5 059 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Natalie Mizik, Dominique M. Hanssens - Handbook of Marketing Analytics, Häftad

Häftad, Engelska, 2019

1 039 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz - Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis, Häftad

Häftad, Engelska, 2011

1 899 kr

Skickas inom 7-10 vardagar