Dominique M. Hanssens - Böcker

Visar alla böcker från författaren Dominique M. Hanssens.
7 produkter
Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz - Market Response Models, Inbunden
Del 12 - International Series in Quantitative Marketing

Market Response Models

Av Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz

Inbunden, Engelska, 2001

4 029 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz - Market Response Models, Häftad
Del 12 - International Series in Quantitative Marketing

Market Response Models

Av Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz

Häftad, Engelska, 2003

4 669 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Natalie Mizik, Dominique M. Hanssens - Handbook of Marketing Analytics, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2018

4 959 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Natalie Mizik, Dominique M. Hanssens - Handbook of Marketing Analytics, Häftad

Häftad, Engelska, 2019

1 019 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz - Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis, Häftad

Häftad, Engelska, 2011

1 889 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Julian Villanueva, Dominique M. Hanssens - Customer Equity, Häftad
Del 1 - Foundations and Trends® in Marketing

Customer Equity

Av Julian Villanueva, Dominique M. Hanssens

Häftad, Engelska, 2007

1 589 kr

Slutsåld