Klaus Backhaus - Böcker

Visar alla böcker från författaren Klaus Backhaus.
13 produkter
Klaus Backhaus, Joachim Büschken, Markus Voeth - International Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2004

1 699 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Klaus Backhaus - Direktvertrieb in der Investitionsgüterindustrie, Häftad
Del 16 - Bochumer Beiträge zur Unternehmensführung und Unternehmensforschung

Direktvertrieb in der Investitionsgüterindustrie

Av Klaus Backhaus

Häftad, Tyska, 1974

759 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Klaus Backhaus, Rolf Weiber - Entwicklung einer Marketing-Konzeption mit SPSS/PC+, Häftad

Häftad, Tyska, 1989

279 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Klaus Backhaus - Hurdle Race Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2013

379 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Klaus Backhaus - Hurdle Race Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

379 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Klaus Backhaus, Bernd Erichson, Rolf Weiber - Fortgeschrittene Multivariate Analysemethoden, Häftad

Häftad, Tyska, 2015

1 069 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Klaus Backhaus, Philipp Buff - MarktLab 2.0, Häftad

Häftad, Tyska, 2019

1 029 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Klaus Backhaus, Bernd Günter, Michael Kleinaltenkamp, Wulff Plinke, Hans Raffée - Marktleistung und Wettbewerb, Häftad

Häftad, Tyska, 2013

759 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Klaus Backhaus, Helmut Schneider - Strategisches Marketing, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2020

569 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Klaus Backhaus, Markus Voeth - Industriegütermarketing, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2014

749 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Klaus Backhaus, Markus Voeth - Handbuch Business-to-Business-Marketing, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2015

2 309 kr

Skickas inom 7-10 vardagar