Annette Pritchard - Böcker

Visar alla böcker från författaren Annette Pritchard.
9 produkter
Irena Ateljevic, Annette Pritchard, Nigel Morgan - Critical Turn in Tourism Studies, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2007

2 679 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Nigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride - Destination Brands, Häftad

Häftad, Engelska, 2011

979 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Irena Ateljevic, Annette Pritchard, Nigel Morgan - Critical Turn in Tourism Studies, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2011

2 769 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Nigel J. Morgan, Annette Pritchard - Power and Politics at the Seaside, Inbunden

Inbunden, Engelska, 1999

2 429 kr

Tillfälligt slut
Nigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride - Destination Brands, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2015

3 409 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Adam Jaworski, Annette Pritchard - Discourse, Communication and Tourism, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2005

2 069 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Annette Pritchard, Nigel J Morgan, Irena Ateljevic, Candice Harris, Nigel J. Morgan - Tourism and Gender, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2007

1 859 kr

Skickas inom 5-8 vardagar