Alan B. Albarran - Böcker

Visar alla böcker från författaren Alan B. Albarran.
14 produkter
Alan B. Albarran, USA) Albarran, Alan B. (University of North Texas - Social Media Industries, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2013

2 599 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Alan B. Albarran, USA) Albarran, Alan B. (University of North Texas - Social Media Industries, Häftad

Häftad, Engelska, 2013

809 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Alan B. Albarran, Angel Arrese Reca - Time and Media Markets, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2002

2 599 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Alan B. Albarran - Media Economics, Häftad

Häftad, Engelska, 2002

1 019 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Alan B. Albarran, USA) Albarran, Alan B. (University of North Texas - Media Economy, Häftad

Häftad, Engelska, 2023

1 339 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Alan B. Albarran, USA) Albarran, Alan B. (University of North Texas - Media Economy, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2023

4 119 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
  • Nyhet
Alan B. Albarran - Rethinking Media Economics, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2025

1 979 kr

Kommande
Alan B. Albarran, Angel Arrese Reca - Time and Media Markets, Häftad

Häftad, Engelska, 2015

939 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Alan B. Albarran, Alan B Albarran - The Media Economy, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

979 kr

Tillfälligt slut
Alan B. Albarran, Alan B Albarran - The Media Economy, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2016

2 839 kr

Tillfälligt slut
Alan B. Albarran - Research Agenda for Media Economics, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2019

2 049 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Alan B. Albarran - Research Agenda for Media Economics, Häftad

Häftad, Engelska, 2020

589 kr

Skickas inom 5-8 vardagar