bokomslag Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age
Samhälle & debatt

Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age

Nurdan Öncel TaşKıRan Recep YıLmaz Nurdan Öncel Taskiran Recep Yilmaz Nurdan Öncel Ta¿K¿Ran

Inbunden

5709:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 5-10 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 540 sidor
  • 2015
  • Författare: Nurdan Öncel TaşKıRan, Recep YıLmaz, Nurdan Öncel Taskiran, Recep Yilmaz, Nurdan Öncel Ta¿K¿Ran
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9781466681255
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 540
  • Utgivningsdatum: 2015-02-28
  • Förlag: Business Science Reference