Sofia Ulver - Böcker
Theories and perspectives in business administration
Av Ulla Eriksson-Zetterquist, Magnus Hansson, Fredrik Nilsson, Johan Alvehus, Helén Anderson, Charlotta Bay, Anna Bengtson, Emilia Florin Samuelsson, Peter Frii, Mikael Gidhagen, Nanna Gillberg, Jan Greve, Linda Höglund, Tobias Johansson, Hans Kjellberg, Hans Knutsson, Johnny Lind, Eva Lindell, Susanne Lundholm, Maria Norbäck, Cecilia Pahlberg, Jens Rennstam, Ebba B:dotter Sjögren, Pamela Schultz Nybacka, Alexander Styhre, Oscar Stålnacke, Peter Svensson, David Sörhammar, Fredrik Tell, Sofia Ulver, Linda Wedlin, Peter Öhman, Jacob Östberg
Häftad, Engelska, 2020
529 kr
Brand Theories - - Perspectives on brands and branding
Av Veronika Tarnovskaya, Jon Bertilsson, Johan Anselmsson, Galina Biedenbach, Niklas Bondesson, Cecilia Cassinger, Sean Duffy, Karin M. Ekström, Marcus Gianneschi, Clara Gustafsson, Gry Høngsmark Knudsen, Marcus Klasson, Christian Koch, Peter Svensson, Sofia Ulver
Häftad, 2017
509 kr
Vitt eller brett : vilka får ta plats i medier och på redaktioner?
Av Sofia Ulver, Sayaka Osanami Törngren, Hynek Pallas, Sakine Madon, Arash Mokhtari, Rouzbeh Djalaie, Nicole Kavander, Tobias Hübinette, Jan Inge Jönhill, Heike Graf, Kerstin Gustafsson Figueroa, Karl-Arvid Färm, Paul Frigyes, Roshanak Fatahian, Malcom Kyeyune, Peter M Dahlgren
Häftad, 2021
199 kr