Roland T Rust - Böcker

Visar alla böcker från författaren Roland T Rust.
8 produkter
Roland T Rust, Valarie A. Zeithaml, Katherine N Lemon, Roland T. Rust, Valarie a. Zeithaml - Driving Customer Equity, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2000

659 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Roland T. Rust, P.K. Kannan, P. K. Kannan - E-Service: New Directions in Theory and Practice, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2002

3 419 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Roland T. Rust, P.K. Kannan, P. K. Kannan - E-Service: New Directions in Theory and Practice, Häftad

Häftad, Engelska, 2002

939 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Roland T. Rust, Richard L. Oliver - Service Quality, Inbunden

Inbunden, Engelska, 1993

1 029 kr

Slutsåld
Roland T. Rust, Richard L. Oliver - Service Quality, Häftad

Häftad, Engelska, 1993

1 509 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Roland T. Rust, Ming-Hui Huang - Handbook of Service Marketing Research, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2014

4 749 kr

Tillfälligt slut
Roland T. Rust, Ming-Hui Huang - Handbook of Service Marketing Research, Häftad

Häftad, Engelska, 2015

989 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Roland T. Rust, Ming-Hui Huang - Feeling Economy, Häftad

Häftad, Engelska, 2021

449 kr

Skickas inom 7-10 vardagar