Roger Silverstone - Böcker

Visar alla böcker från författaren Roger Silverstone.
22 produkter
Mansell, Mansell, Silverstone, Robin Mansell, Roger Silverstone - Communication by Design, Häftad

Häftad, Engelska, 1998

1 149 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Roger Silverstone - Media, Technology and Everyday Life in Europe, Häftad

Häftad, Engelska, 2020

769 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Roger Silverstone - Television And Everyday Life, Inbunden

Inbunden, Engelska, 1994

2 609 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Roger Silverstone - Television And Everyday Life, Häftad

Häftad, Engelska, 1994

699 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Eric Hirsch, Roger Silverstone - Consuming Technologies, Inbunden

Inbunden, Engelska, 1992

2 609 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Roger Silverstone - Visions of Suburbia, Inbunden

Inbunden, Engelska, 1996

2 549 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Roger Silverstone - Visions of Suburbia, Häftad

Häftad, Engelska, 1996

709 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Eric Hirsch, Roger Silverstone - Consuming Technologies, Häftad

Häftad, Engelska, 1994

719 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Roger Silverstone - Media and Morality, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2006

1 049 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Roger Silverstone, Roger (London School of Economics) Silverstone - Media and Morality, Häftad

Häftad, Engelska, 2006

349 kr

Skickas på måndag
Roger Silverstone - Media, Technology and Everyday Life in Europe, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2005

2 689 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Roger Silverstone - Why Study the Media?, Inbunden

Inbunden, Engelska, 1999

2 799 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Roger Silverstone - Why Study the Media?, Häftad

Häftad, Engelska, 1999

1 109 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Axel Zerdick, Klaus Schrape, Jean-Claude Burgelmann, Roger Silverstone, V. Feldmann, C. Wernick, C. Wolff - E-Merging Media, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2004

1 459 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Axel Zerdick, Klaus Schrape, Jean-Claude Burgelmann, Roger Silverstone, Valerie Feldmann, Dominik K. Heger, Carolin Wolff - E-Merging Media, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2003

1 199 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Axel Zerdick, Klaus Schrape, Jean-Claude Burgelmann, Roger Silverstone, Valerie Feldmann, C. Wernick, C. Wolff, V. Feldmann - E-Merging Media, Häftad

Häftad, Engelska, 2010

1 899 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Axel Zerdick, Klaus Schrape, Jean-Claude Burgelmann, Roger Silverstone, Valerie Feldmann, Dominik K. Heger, Carolin Wolff - E-Merging Media, Häftad

Häftad, Tyska, 2012

939 kr

Skickas inom 7-10 vardagar