Peter S.H. Leeflang - Böcker
Visar alla böcker från författaren Peter S.H. Leeflang.
5 produkter
5 produkter
Building Models for Marketing Decisions
Av Peter S.H. Leeflang, Dick R. Wittink, Michel Wedel, Philippe A. Naert, Peter S. H. Leeflang, Peter S H Leeflang, Dick R Wittink, M. Wedel, Philippe A V Naert, P S H Leeflang
Inbunden, Engelska, 2000
5 619 kr
Skickas inom 7-10 vardagar
Del 9 - International Series in Quantitative Marketing
Building Models for Marketing Decisions
Av Peter S.H. Leeflang, Dick R. Wittink, Michel Wedel, Philippe A. Naert, Peter S. H. Leeflang
Häftad, Engelska, 2000
5 619 kr
Skickas inom 7-10 vardagar
Modeling Markets
Av Peter S.H. Leeflang, Jaap E. Wieringa, Tammo H.A. Bijmolt, Koen H. Pauwels, Peter S. H. Leeflang, Tammo H. A. Bijmolt
Inbunden, Engelska, 2014
2 159 kr
Skickas inom 7-10 vardagar
Modeling Markets
Av Peter S.H. Leeflang, Jaap E. Wieringa, Tammo H.A. Bijmolt, Koen H. Pauwels, Peter S. H. Leeflang
Häftad, Engelska, 2016
2 159 kr
Skickas inom 7-10 vardagar
Building Implementable Marketing Models
Av Philippe A. Naert, Peter S.H. Leeflang, Peter S. H. Leeflang
Häftad, Engelska, 1978
1 449 kr
Skickas inom 7-10 vardagar