Pauline Maclaran - Böcker

Visar alla böcker från författaren Pauline Maclaran.
21 produkter
Miriam Catterall, Pauline Maclaran, Lorna Stevens - Marketing and Feminism, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2000

3 409 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Miriam Catterall, Pauline Maclaran, Lorna Stevens - Marketing and Feminism, Häftad

Häftad, Engelska, 2000

1 129 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Cele C. Otnes, Pauline Maclaran - Royal Fever, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2015

1 899 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Cele C. Otnes, Pauline Maclaran - Royal Fever, Häftad

Häftad, Engelska, 2015

319 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Pauline Maclaran, Michael Saren, Christina Goulding, Richard Elliott, Miriam Caterall - Critical Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2007

939 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Pauline Maclaran, Andreas Chatzidakis - Gendered Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2023

509 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Pauline Maclaran, Michael Saren, Christina Goulding, Richard Elliott, Miriam Caterall - Critical Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2017

3 599 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Pauline Maclaran, Michael Saren, Barbara Stern, Mark Tadajewski - SAGE Handbook of Marketing Theory, Häftad

Häftad, Engelska, 2013

689 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Pauline Maclaran, Andreas Chatzidakis - Gendered Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2022

1 709 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Pauline Maclaran, Michael Saren, Barbara Stern, Mark Tadajewski - The SAGE Handbook of Marketing Theory, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2009

2 869 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Mark Tadajewski, Pauline Maclaran, Elizabeth Parsons, Martin Parker - Key Concepts in Critical Management Studies, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2011

2 369 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Mark Tadajewski, Pauline Maclaran, Elizabeth Parsons, Martin Parker - Key Concepts in Critical Management Studies, Häftad

Häftad, Engelska, 2011

769 kr

Skickas inom 5-8 vardagar