Paul W. Farris - Böcker

Visar alla böcker från författaren Paul W. Farris.
5 produkter
Paul W. Farris, Michael J. Moore - The Profit Impact of Marketing Strategy Project, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2015

2 119 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Rajkumar Venkatesan, Paul W. Farris, Ronald T. Wilcox, Paul W Farris, Ronald T Wilcox - Marketing Analytics, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2021

559 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Mark S. Albion, Paul W. Farris, Mark Albion, Paul Farris - Advertising Controversy, Inbunden

Inbunden, Engelska, 1981

1 769 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Kusum L. Ailawadi, Paul W. Farris, Kusum L Ailawadi, Paul W Farris - Getting Multi-Channel Distribution Right, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2020

609 kr

Skickas inom 5-8 vardagar