Nigel Hill - Böcker

Visar alla böcker från författaren Nigel Hill.
7 produkter
Nigel Hill, John Brierley - How to Measure Customer Satisfaction, Häftad

Häftad, Engelska, 2003

809 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Nigel Hill, Jim Alexander - Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2006

2 289 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Bill Self, Greg Roche, Nigel Hill - Customer Satisfaction Measurement for ISO 9000: 2000, Häftad

Häftad, Engelska, 2001

1 079 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Nigel Hill, Jim Alexander - Handbook of Customer Satisfaction and Loyalty Measurement, Häftad

Häftad, Engelska, 2024

669 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Nigel Hill, John Brierley - How to Measure Customer Satisfaction, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2017

3 469 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Bill Self, Greg Roche, Nigel Hill - Customer Satisfaction Measurement for ISO 9000: 2000, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2017

3 509 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
J. Mark Munoz, Nigel Hill, Diane Crutcher - Mastery of Customer Service in Careers, Häftad

Häftad, Engelska, 2025

439 kr

Skickas inom 5-8 vardagar