Nicholas W. Jankowski - Böcker

Visar alla böcker från författaren Nicholas W. Jankowski.
9 produkter
Nicholas W. Jankowski, Klaus Bruhn Jensen - Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research, Häftad

Häftad, Engelska, 1991

829 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Nicholas W. Jankowski - E-Research, Häftad

Häftad, Engelska, 2012

919 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Nicholas W. Jankowski - E-Research, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2009

2 709 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
  • Nyhet
Nicholas W Jankowski, Martine van Selm, Nicholas Jankowski, Martine van Selm - Researching New Media, Inbunden
Nicholas W. Jankowski, Klaus Bruhn Jensen - Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2015

4 269 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
David W. Park, Nicholas W. Jankowski, Steve Jones - Long History of New Media, Häftad

Häftad, Engelska, 2011

599 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
David W. Park, Nicholas W. Jankowski, Steve Jones - Long History of New Media, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2011

2 199 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Nicholas W. Jankowski, Ole Prehn - Community Media in the Information Age, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2002

1 159 kr

Tillfälligt slut