Martin Spann - Böcker

Visar alla böcker från författaren Martin Spann.
13 produkter
Gábor Darvasi, Martin Spann - Social Contagion as a Driver of Digital Product Use, Häftad

Häftad, Engelska, 2019

899 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Andrea Dechant, Martin Spann - Customer Behavior in Online Dating, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

1 049 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Andreas Heusler, Martin Spann - Crowd-based Intelligence in New Product Development and Knowledge Sharing, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

949 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Lucas Stich, Martin Spann - Buyer Behavior in Customer-Driven Pricing Mechanisms, Häftad

Häftad, Engelska, 2017

1 049 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Lena Hoeck, Dr. Lena Hoeck, Prof Martin Spann, Prof. Dr. Martin Spann, Martin Spann - Multi-Screen Behavior, Häftad

Häftad, Engelska, 2019

759 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Katharina Dowling, Martin Spann - Consumer Behavior and Behavioral Biases in the Sharing Economy, Häftad

Häftad, Engelska, 2019

759 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
David Prakash, Martin Spann - Behavioral Consequences of Dynamic Pricing, Häftad

Häftad, Engelska, 2022

829 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Camila Back, Martin Spann - Behavioral Economics of Digital Customer-Firm Interactions, Häftad

Häftad, Engelska, 2022

439 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Alice Harter, Martin Spann - Impact of Delivery Time on Consumer Behavior in Quick Commerce, Häftad

Häftad, Engelska, 2024

389 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Alexander Pfaff, Martin Spann - Augmented Reality and Consumer Behavior in E-Commerce, Häftad

Häftad, Engelska, 2024

1 019 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Markus Lill, Martin Spann - Influence of Recommender Systems on Consumer Behavior, Häftad

Häftad, Engelska, 2025

569 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Martin Spann - Virtuelle Börsen als Instrument zur Marktforschung, Häftad
Del 104 - Beiträge zur betriebswirtschaftlichen Forschung

Virtuelle Börsen als Instrument zur Marktforschung

Av Martin Spann

Häftad, Tyska, 2002

1 369 kr

Skickas inom 7-10 vardagar