Martin K. Hingley - Böcker

Visar alla böcker från författaren Martin K. Hingley.
6 produkter
Martin K. Hingley, Adam Lindgreen - Crisis of Food Brands, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2009

2 689 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Martin K. Hingley, Adam Lindgreen - New Cultures of Food, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2009

2 659 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Adam Lindgreen, Martin K. Hingley, Robert J. Angell, Juliet Memery - Stakeholder Approach to Managing Food, Häftad

Häftad, Engelska, 2024

669 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Martin K. Hingley, Adam Lindgreen - New Cultures of Food, Häftad

Häftad, Engelska, 2024

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Martin K. Hingley, Adam Lindgreen - Crisis of Food Brands, Häftad

Häftad, Engelska, 2018

899 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Adam Lindgreen, Martin K. Hingley, Robert J. Angell, Juliet Memery - Stakeholder Approach to Managing Food, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2016

2 659 kr

Skickas inom 7-10 vardagar