Martin Atzmueller - Böcker

Visar alla böcker från författaren Martin Atzmueller.
8 produkter
Martin Atzmueller, Samia Oussena, Thomas Roth-Berghofer - Enterprise Big Data Engineering, Analytics, and Management, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2016

3 459 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Martin Atzmueller, Wouter Duivesteijn - Artificial Intelligence, Häftad
Del 1021 - Communications in Computer and Information Science

Artificial Intelligence

Av Martin Atzmueller, Wouter Duivesteijn

Häftad, Engelska, 2019

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Martin Atzmueller, Alvin Chin, Florian Lemmerich, Christoph Trattner - Behavioral Analytics in Social and Ubiquitous Environments, Häftad

Häftad, Engelska, 2019

719 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Martin Atzmueller, Alvin Chin, Christoph Scholz, Christoph Trattner - Mining, Modeling, and Recommending 'Things' in Social Media, Häftad

Häftad, Engelska, 2015

589 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Martin Atzmueller, Andreas Hotho, Markus Strohmaier, Alvin Chin - Analysis of Social Media and Ubiquitous Data, Häftad

Häftad, Engelska, 2011

739 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Martin Atzmueller, Alvin Chin, Denis Helic, Andreas Hotho - Modeling and Mining Ubiquitous Social Media, Häftad

Häftad, Engelska, 2012

679 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Martin Atzmueller, Alvin Chin, Denis Helic, Andreas Hotho - Ubiquitous Social Media Analysis, Häftad

Häftad, Engelska, 2013

659 kr

Skickas inom 7-10 vardagar