Mark Balnaves - Böcker

Visar alla böcker från författaren Mark Balnaves.
8 produkter
Mark Balnaves, Stephanie Hemelryk Donald, Brian Shoesmith - Media Theories and Approaches, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2008

1 749 kr

Tillfälligt slut
Mark Balnaves, Stephanie Hemelryk Donald, Brian Shoesmith - Media Theories and Approaches, Häftad

Häftad, Engelska, 2008

559 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Mark Balnaves, Peter Caputi - Introduction to Quantitative Research Methods, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2001

2 789 kr

Tillfälligt slut
Mark Balnaves, James Donald, Stephanie Hemelryk Donald - The Global Media Atlas, Häftad

Häftad, Engelska, 2001

599 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Mark Balnaves, Michele A. Willson - New Theory of Information & the Internet, Häftad

Häftad, Engelska, 2011

539 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Mark Balnaves, Michele A. Willson - New Theory of Information & the Internet, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2011

1 589 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Mark Balnaves, Tom O'Regan, Ben Goldsmith - Rating the Audience, Häftad

Häftad, Engelska, 2011

669 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Mark Balnaves, Tom O'Regan, Ben Goldsmith - Rating the Audience, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2011

1 849 kr

Skickas inom 5-8 vardagar