Mark Balnaves - Böcker

Visar alla böcker från författaren Mark Balnaves.
9 produkter
Mark Balnaves, Stephanie Hemelryk Donald, Brian Shoesmith - Media Theories and Approaches, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2008

1 649 kr

Tillfälligt slut
Mark Balnaves, Stephanie Hemelryk Donald, Brian Shoesmith - Media Theories and Approaches, Häftad

Häftad, Engelska, 2008

559 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Mark Balnaves, Peter Caputi - Introduction to Quantitative Research Methods, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2001

2 709 kr

Tillfälligt slut
Mark Balnaves, Peter Caputi - Introduction to Quantitative Research Methods, Häftad

Häftad, Engelska, 2001

879 kr

Skickas fredag 21/11
Mark Balnaves, Michele A. Willson - New Theory of Information & the Internet, Häftad

Häftad, Engelska, 2011

529 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Mark Balnaves, Michele A. Willson - New Theory of Information & the Internet, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2011

1 549 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Mark Balnaves, Tom O'Regan, Ben Goldsmith - Rating the Audience, Häftad

Häftad, Engelska, 2011

649 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Mark Balnaves, Tom O'Regan, Ben Goldsmith - Rating the Audience, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2011

1 799 kr

Skickas inom 5-8 vardagar