Marian Beise - Böcker

Visar alla böcker från författaren Marian Beise.
4 produkter
Marian Beise - Die Lead-Markt-Strategie, Inbunden

Inbunden, Tyska, 2006

799 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Klaus Jacob, Marian Beise, Jürgen M. Blazejczak, Dietmar Edler, Rüdiger Haum, Martin Jänicke, Thomas Löw, Ulrich Petschow, Klaus Rennings - Lead Markets for Environmental Innovations, Häftad

Häftad, Engelska, 2005

1 459 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Guido Reger, Marian Beise, Heike Belitz - Innovationsstandorte multinationaler Unternehmen, Häftad

Häftad, Tyska, 1999

759 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Marian Beise - Lead Markets, Häftad

Häftad, Engelska, 2001

719 kr

Skickas inom 7-10 vardagar