Lynne Eagle - Böcker

Visar alla böcker från författaren Lynne Eagle.
10 produkter
Lynne Eagle, Stephan Dahl, Susie Hill, Sara Bird, Fiona Spotswood, Alan Tapp - Social Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2012

1 559 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Philip Kitchen, Patrick de Pelsmacker, Lynne Eagle, Don E. Schultz, Patrick De Pelsmacker - Reader in Marketing Communications, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2005

3 509 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Philip Kitchen, Patrick de Pelsmacker, Lynne Eagle, Don E. Schultz, Patrick De Pelsmacker - Reader in Marketing Communications, Häftad

Häftad, Engelska, 2005

1 049 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Lynne Eagle, Stephan Dahl - Marketing Ethics & Society, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2015

2 829 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Lynne Eagle, Stephan Dahl - Marketing Ethics & Society, Häftad

Häftad, Engelska, 2015

1 039 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Lynne Eagle, Stephan Dahl, Patrick De Pelsmacker, Charles R Taylor, Patrick De Pelsmacker - The SAGE Handbook of Marketing Ethics, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2020

2 629 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Rachel Hay, Lynne Eagle, Abhishek Bhati - Broadening Cultural Horizons in Social Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2020

2 109 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Rachel Hay, Lynne Eagle, Abhishek Bhati - Broadening Cultural Horizons in Social Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2021

2 109 kr

Skickas inom 7-10 vardagar