Lars Fuglsang - Böcker

Visar alla böcker från författaren Lars Fuglsang.
11 produkter
Lars Fuglsang, Jon Sundbo - Innovation as Strategic Reflexivity, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2002

2 739 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Ada Scupola, Jon Sundbo, Lars Fuglsang, Anders Henten - Handbook of Services and Artificial Intelligence, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2024

4 759 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Lars Fuglsang, Jon Sundbo - Innovation as Strategic Reflexivity, Häftad

Häftad, Engelska, 2015

969 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Søren Jagd, Lars Fuglsang - Trust, Organizations and Social Interaction, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2016

2 819 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Ada Scupola, Lars Fuglsang - Services, Experiences and Innovation, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2018

2 709 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Lars Fuglsang - Innovation and the Creative Process, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2008

2 739 kr

Tillfälligt slut
John R. Bryson, Jon Sundbo, Lars Fuglsang, Peter Daniels - Service Management, Häftad

Häftad, Engelska, 2020

1 599 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Rolf Rønning, Jean Hartley, Lars Fuglsang, Karin Geuijen - Valuing Public Innovation, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2022

2 249 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Rolf Rønning, Jean Hartley, Lars Fuglsang, Karin Geuijen - Valuing Public Innovation, Häftad

Häftad, Engelska, 2023

2 249 kr

Skickas inom 10-15 vardagar