Janice Denegri-Knott - Böcker

Visar alla böcker från författaren Janice Denegri-Knott.
5 produkter
Mark Tadajewski, Matthew Higgins, Janice Denegri-Knott, Rohit Varman - Routledge Companion to Critical Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2020

1 059 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Mike Molesworth, Janice Denegri Knott - Digital Virtual Consumption, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2012

2 649 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Mike Molesworth, Janice Denegri Knott - Digital Virtual Consumption, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

1 009 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Mark Tadajewski, Matthew Higgins, Janice Denegri-Knott, Rohit Varman - Routledge Companion to Critical Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2018

3 859 kr

Skickas inom 10-15 vardagar