Henning Wenzel - Böcker

Visar alla böcker från författaren Henning Wenzel.
8 produkter
Henning Wenzel - Marketing strategy for the adidas adizero f50 micoach 2012, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

639 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Andreas Förster, Henning Wenzel - Blue Ocean Strategy. How IKEA created a new market, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

779 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Andreas Förster, Henning Wenzel, Hakan Sanlier - Boon or bane? Germany's energy policy, Häftad

Häftad, Tyska, 2016

869 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Henning Wenzel - Decision Making in Fukushima and the Performance of the Operating Company, Häftad

Häftad, Tyska, 2016

709 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Henning Wenzel - Private Equity. Critical analysis from the points of view of investors and target companies, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

739 kr

Skickas inom 3-6 vardagar
Henning Wenzel, Sebastian Voigt - Correlation between Corporate Culture and Corporate Strategy, Häftad

Häftad, Engelska, 2016

779 kr

Skickas inom 3-6 vardagar