Gary M. Erickson - Böcker

Visar alla böcker från författaren Gary M. Erickson.
4 produkter
Gary M. Erickson, Gary Erickson - Dynamic Models of Advertising Competition, Inbunden
Del 4 - International Series in Quantitative Marketing

Dynamic Models of Advertising Competition

Av Gary M. Erickson, Gary Erickson

Inbunden, Engelska, 1991

1 449 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Gary M. Erickson, Gary Erickson - Dynamic Models of Advertising Competition, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2002

1 409 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Gary M. Erickson, Gary Erickson - Dynamic Models of Advertising Competition, Häftad

Häftad, Engelska, 2012

1 449 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Gary M. Erickson, Gary Erickson - Dynamic Models of Advertising Competition, Häftad

Häftad, Engelska, 2013

1 449 kr

Skickas inom 7-10 vardagar