Evert Gummesson - Böcker

Visar alla böcker från författaren Evert Gummesson.
11 produkter
Evert Gummesson, Sweden.) Gummesson, Evert (Stockholm University School of Business - Total Relationship Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2008

879 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Evert Gummesson - Qualitative Methods in Management Research, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2000

3 549 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Evert Gummesson - Qualitative Methods in Management Research, Häftad

Häftad, Engelska, 1999

2 919 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Evert Gummesson - Qualitative Methods in Management Research, Inbunden

Inbunden, Engelska, 1991

659 kr

Slutsåld
Evert Gummesson - Qualitative Methods in Management Research, Häftad

Häftad, Engelska, 1991

259 kr

Slutsåld
Evert Gummesson, Sweden.) Gummesson, Evert (Stockholm University School of Business - Total Relationship Marketing, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2015

3 679 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Evert Gummesson - Case Theory in Business and Management, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2017

2 259 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Evert Gummesson - Case Theory in Business and Management, Häftad

Häftad, Engelska, 2017

759 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Evert Gummesson, Montserrat Díaz-Méndez, Michael Saren, Montserrat Diaz-Mendez - Improving the Evaluation of Scholarly Work, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2022

2 049 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Evert Gummesson, Montserrat Díaz-Méndez, Michael Saren, Montserrat Diaz-Mendez - Improving the Evaluation of Scholarly Work, Häftad

Häftad, Engelska, 2023

2 049 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Evert Gummesson - Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R, Inbunden

Inbunden, 2002

599 kr

Slutsåld