Carlos J. Torelli - Böcker

Visar alla böcker från författaren Carlos J. Torelli.
4 produkter
C. Torelli, Carlos J. Torelli - Globalization, Culture, and Branding, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2013

2 109 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Carlos J. Torelli, Maria A. Rodas, Maria a. Rodas - Globally-Minded Marketing, Häftad

Häftad, Engelska, 2024

749 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Hester van Herk, Carlos J. Torelli, Hester Van Herk, Hester van Herk - Cross Cultural Issues in Consumer Science and Consumer Psychology, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2017

1 639 kr

Skickas inom 10-15 vardagar
Hester van Herk, Carlos J. Torelli, Hester Van Herk, Hester van Herk - Cross Cultural Issues in Consumer Science and Consumer Psychology, Häftad

Häftad, Engelska, 2018

1 639 kr

Skickas inom 10-15 vardagar