Alan Hanjalic - Böcker

Visar alla böcker från författaren Alan Hanjalic.
8 produkter
Alan Hanjalic - Content-Based Analysis of Digital Video, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2004

1 419 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Alan Hanjalic - Content-Based Analysis of Digital Video, Häftad

Häftad, Engelska, 2013

1 419 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Xian-Sheng Hua, Tao Mei, Alan Hanjalic - Online Multimedia Advertising: Techniques and Technologies, Inbunden

Inbunden, Engelska, 2010

3 039 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Stevan Rudinac, Alan Hanjalic, Cynthia Liem, Marcel Worring, Björn Þór Jónsson, Bei Liu, Yoko Yamakata, Bjorn Þor Jonsson - MultiMedia Modeling, Häftad

Häftad, Engelska, 2024

1 269 kr

Skickas inom 7-10 vardagar
Stevan Rudinac, Alan Hanjalic, Cynthia Liem, Marcel Worring, Björn Þór Jónsson, Bei Liu, Yoko Yamakata, Bjorn Þor Jonsson - MultiMedia Modeling, Häftad

Häftad, Engelska, 2024

1 359 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Stevan Rudinac, Alan Hanjalic, Cynthia Liem, Marcel Worring, Björn Þór Jónsson, Bei Liu, Yoko Yamakata, Bjorn Þor Jonsson - MultiMedia Modeling, Häftad

Häftad, Engelska, 2024

1 229 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Stevan Rudinac, Alan Hanjalic, Cynthia Liem, Marcel Worring, Björn Þór Jónsson, Bei Liu, Yoko Yamakata, Bjorn Þor Jonsson - MultiMedia Modeling, Häftad

Häftad, Engelska, 2024

1 229 kr

Skickas inom 5-8 vardagar
Stevan Rudinac, Alan Hanjalic, Cynthia Liem, Marcel Worring, Björn Þór Jónsson, Bei Liu, Yoko Yamakata, Bjorn Þor Jonsson - MultiMedia Modeling, Häftad

Häftad, Engelska, 2024

769 kr

Skickas inom 7-10 vardagar