bokomslag Verbesserung der Servicequalität im Dienstleistungssektor durch die Kundenkontaktpunktanalyse
Samhälle & debatt

Verbesserung der Servicequalität im Dienstleistungssektor durch die Kundenkontaktpunktanalyse

Robert Franz Prof Jost W Kramer Prof Jost W Kramer Prof Dr Jost W Kramer Jost W Kramer

Pocket

989:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 5-10 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 116 sidor
  • 2011
  • Författare: Robert Franz, Prof Jost W Kramer, Prof Jost W Kramer, Prof Dr Jost W Kramer, Jost W Kramer
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783867417389
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 116
  • Utgivningsdatum: 2011-11-03
  • Förlag: Europaischer Hochschulverlag Gmbh & Co. Kg